Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

Νυχτολουλουδο!

Ηθελα τοσα να σου πω! να ανοιξω το θησαυρο που κρυβω μεσα μου και να σ αφησω να τον δεις,να μου πεις αν σ αρεσει,αν τον εχω φτιαξει ωραια.Ηθελα να το μοιραστω με σενα γιατι πιστευα πως θα σ αρεσει.Η ζυμωση ειχε γινει το timing ειχε δημιουργηθει οι πορτες της ψυχης ειχαν ανοιξει και περιμεναν απλα τουσ επισκεπτες να παρουν θεση για την γιορτη.Την γιορτη της ανταλαγης της λαχταρας,της αγαλιασης της καρδιας και της ψυχης. Αλλα δεν εγινε και η καρδια μου εμεινε αδεια γιατι περιμενα σε κεινο το σημειο της ψυχης οπου η πληροτητα συναντα την ανταποδωση και την ανιδιοτελεια των πραξεων και των συναισθηματων. Μου ειπες αλλη φορα αλλα η φορα εφυγε...πεταξε σαν νυχτολουλουδο που ανθιζει και πεθαινει για μερικα δευτερολεπτα..μερικες στιγμες ανθρωπινου χρονου και μετα παιρνει την ομορφια του στην αιωνιοτητα αλλα εσυ δε μπορεις να το θαυμασεις πια γιατι εχασες την στιγμη!! Δεν ηθελα να νιωσεις πιεση δεν ηθελα να νιωσεις υποχρεωμενη μονο να ακουσεις την μουσικη της ψυχης και να θαυμασεις την γαληνη της εσωτερικης φλογας..... Μου ειπες "αλλη φορα", ομως αναρωτιεμαι αν θα υπαρξει, γιατι τα λογια των ανθρωπων ξεθωριαζουν οπως οι ζωγραφιες στην ακρογιαλια!

2 σχόλια:

"Parakmiako ergaleio" είπε...

"Words are very unnecessary, they can only do harm"...pou lene kai oi Depeche Mode...

Ma kala, oloi oi logotexnes edw mesa mazeutikame?????!!!! Wraia ta grafeis Melwde!

Mrs. Stulf είπε...

Ρομάντζα βλέπω...