Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2008

Στα σκοταδια των νεκρων (λογια μιας πονεμενης ψυχης)

"Ειμαι η πηγη του ανθρωπινου πονου..τησ δυστυχιας των ονειρων ειμαι το ξεχασμενο οενιρο που βιαστηκε κατω απο το πεπλο της κοινωνικης και ηθικης επιταγης!!! Ξερω την κολαση σε μοριακο επιπεδο λες και ημουν εγω ο δημιουργος της αλλα αυτο που ονομασανε παραδεισο φεν εχει καμμιαψ απολυτως διαφορα με αυτο που εχω γινει εγω τωρα,μονο η προσεγγιση αλλαζει και οι επιθυμιες.Επιθυμιες που αφυδατωνουν την  ψυχη με τη ακορεστη τους επιθυμια για εκπληρωση απο κορμια που συνεχιζουν να χορευουν τον ιδιο χορο στο ονομα εκεινου του πραγματος που ολοι ψαχνουν αλλα κανεις τους δεν υπηρετει αλλα μετατρεπει σε μασκα για να δικαιολογει ολα εκεινα που φαινονται ξενα προς αυτον και που πλημμυριζουν με τρομο την ψυχη και καταπατουν τα ονειρα της!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: