Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Μοναξιες!

Ειναι 5και 20 το πρωι.....μολις γυρισα απο την χριστινα που ειδαμε τον ημιτελικο και καθομαι να γραψω επιτελους στο μπλογκ μου που εχω να γραψω αιωνες!! Νιωθω ενα τεραστιο κενο μεσα μου..ισως προερχεται απο την μοναξια δεν μ αρεσει να ειμαι μονος καιρο τωρα θελω καποιον φιλο διπλα μου αλλα και αυτο το συναισθηματικο κενο με ποναει αφανταστα! Κατι τετοιες ωρες που η πολη κοιματε ειναι που νιωθω ολα τα προβληματα και ολη την νοσταλγια για πραγματα που ειχα και ηταν τοσο ωραια και απλα τα αναπολω,αλλα ταυτοχρονα νιωθω και το κενο που εχω τωρα και θα θελα κατι νεο!! Ελπιζω επιτελους να ερθει και για μενα κατι νεο κατι ομορφο να με βγαλει απο αυτο το ερεβος νοσταλγιας που μου βαραινει το στηθος και με βουρκωνει πολλες φορες οταν καθομαι σε αυτο τον υπολογιστη η τουλαχιστον ετσι ελπιζω!

1 σχόλιο:

founio είπε...

Πιστεύω πως είναι θέμα συνειδητοποίησης. Αφού δεχτούμε ότι το παρελθόν έχει τελειώσει, το αφήνουμε εκεί, το σεβόμαστε και προχωράμε.
Σίγουρα θέλεις να κάεις καινούργια πράγματα και καιρός να το βάλεις μπρος.