Σάββατο, 9 Μαΐου 2009

Μου την σπαει....

Μου την σπαει η ατελειωτη βλακεια των ανθρωπων που δεν καταλαβαινουν τι τους λενε η κανουν πως δεν καταλαβαινουν!!
Μου την σπαει να μου κανουν αυτα που δεν αρεσει να τα κανουν σε κεινους που τα κανουν!
Μου την σπαει οταν διαστρεβλωνουν αυτα τα οποια λεω
Μου την σπαει ο σταρχιδισμος καποιων
Μου την σπαει η βαρεμαρα του καραβασιλη
Μου την σπαει να στριμωχνομαι στο μετρο
Μου την σπαει η υποκρισια
Μου την σπαει να περιβαλομαι απο ηλιθιους που νομιζουν οτι ειναι εξυπνοι και εχουν μυτη βρετανικη και υφος βαρωνης!
Μου την σπαει να μην μου λενε ευθεως αυτο που θελουν να μου πουν και να κανουν ενα σωρο "ευγενικες" περιστροφες για να σου πουν απλα οτι σε θεωρουν μαλακα!!
Μου την σπανε οσοι το χουν παρει καμαρι οτι ειναι "γαματοι"
Μου την σπανε και πολλα αλλα....στο επομενο ποστ ομως!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: